2020年5月25日星期一

疫情中的斷捨離

在這幾個月裏 home office 的日子,
都被困在家裏,
除了天天消毒打掃外,
爲了打發時間,
有人瘋狂煲劇,有人天天烘培,有人鑽研煮餸...

我就來個家居雜物斷捨離大作戰!
書.....放了十多二十年的.....不要了,
衣服.....沒穿好幾年了.....不要了,
舊紀念品或小玩意.....不捨得也.....不要了,
舊戲票.....不捨得也.....不要了,
背包.....不用多年.....不要了,
日劇韓劇DVD.....不看多年.....不要了,

其實這些東西都不是破爛東西,
所以都用整潔的袋放好,
置於後樓梯廢物桶傍,
讓人一眼看出是可取用的舊東西;
能讓這些舊物找到新的歸宿!
 
整理過程裏
也發現不少忘記了的東西...
如:
當年花那麽多錢買書...
當年看了那麽多的電影...
當年寫過收過的信...
當年拍過的照片...
當年旅行時曾經買過的東西...
當年曾經用過這樣子的袋...
最意外的驚喜是...
想棄置的袋裏發現了一百元的利是!
哈哈!

6 則留言:

  1. 封利是都係唔要嘅???
    本papercraft我有興趣。

    回覆刪除
    回覆
    1. 封利是當然要啦,
      係好彩。。。打開D袋黎看看,
      不然就真的“唔要”佐,都唔知囉!
      本 papercraft。。我都唔捨得。。。所以Keep番!
      哈哈!

      刪除
  2. 幾年前, 已經做過一次, 來左之後, 又做過一次, 掉左好多筆記, 好唔捨得

    回覆刪除
    回覆
    1. 真是好難的。。。
      好多。。我都咪埋眼。。。放到後樓梯。。
      讓它去找更好的歸宿!

      刪除
  3. 這段日子,我都在「捨」!

    回覆刪除
    回覆
    1. 相信都是。。。難【捨】難【離】。。。的了!
      哈哈!

      刪除