2016年8月13日星期六

換卡


我有兩張八達通,
一張是個人可自動增值的,
用作恆常消費用,免卻突然無錢的問題,
另一張是普通卡要自己增值,
用作游水跑步運動用,掉失了也不怕!

八達通成了我的電子錢包,
自己消費模式簡單,
每天大部分消費都是用它來付款,
食的用的、乘車的;甚至上酒樓或看醫生都可以應付自如,
真是一卡通行!


更新舊版八達通服務已經開始了一年,
還沒有去處理,
細看自己的八達通,用了有十六年之久,
無疑是第一代舊卡,
要是不行動,
終有一日不能用的了,
除非是想把這第一代舊卡留作紀念,
從新買過新卡!

思考過後...
自己從不儲存甚麼特別版東西;
但都一屋物累,
所以都是換新卡吧,不要依戀這些東西!

個人八達通要在網上先登記,
新卡會寄到家裡,
然後拿著新舊二卡到地鐵站的自動換卡機,
把Data從舊卡轉到新卡上,
舊卡就會收回,
至於普通卡就只需用舊卡,
隨時可辦理Data轉換,
然後自動換卡機會發新卡,
手續非常快捷方便!

就這樣子手上的八達通都是新的了!
哈哈!

7 則留言:

  1. 唔知我張仲用唔用得呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都有呢個疑問。仲要唔知入面有冇錢.

      刪除
    2. 如果張卡停用太久,如成年都無用過,
      就要去服務台active 番張卡,
      才可以繼續用...

      刪除
  2. 我本來都係用黃色果張舊款卡,年初壞了才換了彩色那張

    回覆刪除
    回覆
    1. 我保養得好好架....我講我張八達通...哈哈!
      所以十幾年仲用得! :)

      刪除
  3. 我都有張好耐冇用過!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁...可能都被停效的了;
      可能要去服務台啟動番...
      才能再用...
      :)

      刪除