2019年12月9日星期一

猜一猜 2019-10

今囘給大家猜的也是手信,
這個是從泰國帶回來的,
到手上時,
我看著這東西,
也攪不清楚這是乜東東,
所以也放在這裏,
讓大家也猜猜!

這兩顆白色的!
是乜野黎呢!

哈哈!

4 則留言:

  1. 相信唔係臭丸。
    我見人喺日本買嘅即沖湯都係一朵花咁...我估係湯或者茶啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 會開一朵花的茶,
      我都有,
      不過今次不是!

      刪除
  2. 好似係山竹乾,甜甜酸酸都幾好食的,我食過一次:P

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!原來你食過!
      咁。。一定知道是什麽了!
      厲害!厲害!

      刪除