2017年4月11日星期二

停課

每個星期二都去上課,
但今天不用,
因為老師入院做手術“通波仔”...

平時老師是聲大夾惡的;
但對我已經尚算“放輕手腳”的了,
見他“兇”得其他同學非常厲害!

可能他知道我心靈脆弱,
不堪一“擊";
老師不用出聲,自己已經手騰腳震,
老師說話大聲點就魂魄都唔齊!
於是稍為手下留情!

我們常叫老師不用那麼激動,
都是身子要緊!
收到消息:老師手術順利,剛剛出院了,
希望
他多點休息,
快點康復,恢復中氣;
繼續”兇“其他同學好了!
但不要”兇“我!哈!

我地上堂都係柴娃娃;
至在得啖笑的啊!

4 則留言:

  1. 點解呢位老師會成日兇學生呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 恨鐵不成鋼嘛。。。
      加上北方人,粗豪些囉。。。

      刪除
  2. 回覆
    1. 我老師係有好多高徒,
      但唔係我囉... :(

      刪除