2022年4月28日星期四

四季如冬!

辦公室裏的冷氣一都直被投訴,
就是太冷!
對於怕冷的我來說,
簡直是四季如冬!
所以在辦公室裏,
我只有常備頸巾,搲毛外套,

所以夏天的時候,
在戶外是短打,
一入到室内,
就要轉囘冬天mode!
你們會說有無這樣子誇張?

夏天如果外面有30度
在室内會得15度,
相差溫度有一倍,
我可以說:
咁...才是誇張!哈哈!

曾經覺得太冷,
尤其是在自己座位,
見到同事在四周量度溫度,
我說借個溫度計來一用!
當我把溫度計拿到我的位置,
溫度急降!
嘗試放到地上;
就看住那度數更是下降...
竟然跌到15度!

有圖有真相!
無花無假!




P.S.
我怕凍!

這首“冬”,
是我非常喜歡的歌!
哈哈!


4 則留言:

  1. 我以前D老外同事, 初到貴境, 唔明點解個個都要擺件外套係office, 入商場無耐要著外套, 後來就知道點解呀

    回覆刪除
  2. 我就係喺香港訓練到抵得凍。嚟到呢度冬天我着得仲少過啲西人。

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港的天氣都開始變得不正常!
      這個星期有最早的皓熱警告!
      也有最凍的五月...

      刪除