2019年5月8日星期三

猜一猜 2019-5

好久沒有讓大家猜一猜了!?
今天就來一個吧...

日前在雜誌看到一有趣文章,
列出了一些“天價小物”,
如此天價當然不是我這草根大叔負擔得起的東西喇,
不過用來給大家打個價,
也是一樁有趣事;
所以選了兩款來讓大家猜猜!


a:膠拖鞋
左邊是名牌貨,猜猜多少錢;
右邊是一般膠拖鞋,又會是幾多錢??








b:萬字夾
左邊是名牌貨,猜猜多少錢(一只);
右邊是一般萬字夾,又會是幾多錢(一盒)??

來吧!來吧!
一起來猜一猜吧!

哈哈哈!

6 則留言:

  1. Cheap貨膠拖我細個時有穿過,記得中係十幾蚊左右吧!如果依家買係咪要三四十蚊?
    名牌拖我估要三百?
    名牌萬字夾係咪好大個果隻?我估百幾蚊?
    普通萬字夾我估十元八塊一盒吧?

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,都是你最乖!
      名牌的拖鞋和萬字夾,要再猜猜了...
      普通版的...就非常接近了!
      哈哈!!
      快來再試猜猜喇!

      刪除
    2. 證明我真係好少買名牌嘢唔太知價XXXXD

      刪除
    3. 哈哈,就係唔知道才要猜!
      這樣才有趣嘛!
      :)

      刪除